Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

Dermotechnika Sp.j.
Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
9 dni temu

Dermotechnika jest jedną z najszybciej rozwijających się spółek w branży kosmetycznej. Zajmujemy się dystrybucją renomowanych marek kosmetycznych oraz urządzeń do gabinetów kosmetycznych.

Jesteśmy  importerem i autoryzowanym przedstawicielem w Polsce kosmetyków marek: 

Jean D’Arcel Cosmetique, MC Cosmetics, Bioline Jato, E.P.T.Q, Dalton Marine Cosmetics, Utsukusy Cosmetics, IT Pharma, Jetema

Aktualnie do pracy w siedzibie firmy w Warszawie poszukujemy:


Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE
Chcemy, abyś razem z nami:
  • sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych
  • nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi
  • zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne
  • po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i edukował/a Klientów
  • badał/a potrzeby potencjalnych Klientów i dopasowywał/a rozwiązania skrojone na miarę
  • realizował/a kampanie marketingowe
  • kreatywnie i aktywnie obsługiwał/a social media
  • tworzył/a grafiki i kreował/a treści w internecie.
Szukamy Ciebie, jeżeli:
  • pozytywnie podchodzisz do świata
  • uwielbiasz kontakt z ludźmi
  • masz doświadczenie w obsłudze Klienta indywidualnego lub/i biznesowego
  • potrafisz pozyskiwać Klientów lub chcesz się tego nauczyć
  • organizacja pracy własnej jest Twoją mocną stroną
  • jesteś fanem social mediów
  • szukasz wyjątkowego miejsca pracy
  • obsługa komputera i podstawowych programów biurowych
  • mile widziani studenci kierunku kosmetyka/kosmetologia lub osoby związane z branżą kosmetyczną.
Oferujemy:
  • zatrudnienie B2B
  • stabilną i długofalową współpracę
  • dodatkowe szkolenia sprzedażowe, kosmetologiczne
  • przyjazną atmosferę
  • pracę w gronie ambitnych osób
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia + prowizja
  • samodzielność w działaniu i liczne wyzwania
  • wsparcie merytoryczne zespołu i świetną atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • szkolenia zagraniczne oraz udział w targach, eventach itp.

CV prosimy przesłać za pomocą przycisku aplikowania.

 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Dermotechnika Sp.j.

Dermotechnika jest jedną z najszybciej rozwijających się spółek w branży kosmetycznej. Zajmujemy się dystrybucją renomowanych marek kosmetycznych oraz urządzeń do gabinetów kosmetycznych. Jesteśmy importerem i autoryzowanym przedstawicielem w Polsce kosmetyków marek:

Jean D’Arcel Cosmetique, MC Cosmetics, Bioline Jato, e.p.t.q., Dalton Marine Cosmetics

www.dermotechnika.pl

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

    SIXT Rent a Car   Warszawa, Saska Kępa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowanie i przedstawienie oferty handlowej obecnym klientom; Uczestniczenie w negocjacjach, przygotowanie ofert handlowych, przetargowych oraz koordynacja ich realizacji Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa - telefon, internet, spotkania; Raportowanie powierzonych...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dystrybucja)

    KGL S.A.   Mościska    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: współpraca z handlowcami w zakresie obsługi potrzeb klienta; współpraca z klientami odnośnie dokumentów sprzedażowych (wysyłanie certyfikatów, faktur itp.) sprawdzanie dostępności tworzyw w magazynach i robienie rezerwacji towarowych; przekazywanie wszystkich...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, przy Dworcu Zachodnim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twoje obowiązki: Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń/polis; Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy; Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi; Szukamy Ciebie Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, Masz...
  • Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej

    Premium Pro Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 242 - 6 000 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Praca tylko stacjonarna w biurze w Warszawie lub Krakowie Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża...
  • Pracownik / Pracownica działu stolarni

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Marsa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w zakresie zamówień materiałów docinanych na wymiar (m.in. wycinanie formatek z materiałów drewnianych przy użyciu piły wielkoformatowej i wyrzynarki); indywidualne podejście do potrzeb każdego...
  •  Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim 

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Twoje codzienne zadania: Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat/e-mail/telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i osiąganie celów wyznaczonych przez klienta; Przestrzeganie polityki i procedur firmy; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;...
  • Customer Manager with French

    AsstrA Polska sp. z o.o.   Warszawa, Krakowiaków 34    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Key duties: Organization of high-quality customer service and ensuring the quality of services provided, information and consulting support for Customers, implementation of KPI stipulated in contracts with Customers; Build operational workflow with the Customer and control over the closing of orders...
  • Przedstawiciel Handlowy

    REMONDIS Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój dzień pracy będzie składał się z: Pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywania obecnych kontraktów (teren Warszawy i okolice), Opracowania ofert handlowych oraz analizy opłacalności oferowanych usług, Negocjowania umów handlowych, Budowania relacji biznesowych z kontrahentami,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.