specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej zadań publicznych i projektów, uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie zadań publicznych, sporządzanie sprawozdań z zadań publicznych, współpraca przy zamknięciu roku, przygotowywanie dokumentów do kontroli, sporządzanie analiz...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Zakres zadań: rozliczanie punktów sprzedaż detalicznej, weryfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów magazynowych, bieżąca analiza oraz uzgadnianie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami, bieżące uzgadnianie kont księgi głównej z księgami...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, Szpital Św. Elżbiety, ul. Goszczyńskiego 1
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Praca w Szpitalu Św. Elżbiety, ul. Goszczyńskiego 1, 02-616 Warszawa. Twoją rolą będzie: Weryfikacja i wprowadzanie danych z pobytów szpitalnych do systemu rozliczeniowego oraz poprawa błędów sprawozdawczych; Wprowadzanie danych dot. leków do systemu rozliczeniowego oraz do SMPT...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Your tasks: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close cooperation with an international partner, full engagement into the process of learning and adaptation, supporting team's member in daily...
Główne zadania: Bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem rachunkowym i formalno-merytorycznym Księgowanie dokumentów zakupu, sprzedaży krajowych i zagranicznych Księgowanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych Bieżąca analiza kont księgowych Wyjaśnianie...
Opis stanowiska: Wspieranie działań pod kątem zatrudniania i adaptacji Osób z Niepełnosprawnościami w miejscu pracy. Budowanie wizerunku pracodawcy dbającego o środowisko sprzyjające OzN (właściwe reagowanie na pojawiające się trudności w środowisku pracy, wsparcie managerów)....
Jaki będzie Twój zakres zadań? Prowadzenie dokumentacji Budowy; Analiza dokumentacji projektowej zgodnie z kosztorysem; Rozliczenia materiałów budowlanych; Analiza zużycia materiałów; Przeprowadzenie weryfikacji Dostawców/ Podwykonawców; Dokonywanie obmiaru wykonanych robót; Obsługa...
Jaki będzie Twój zakres zadań? Prowadzenie dokumentacji Budowy, Analizę dokumentacji projektowej zgodnie z kosztorysem, Rozliczenia materiałów budowlanych, Analizę zużycia materiałów, Przeprowadzenie weryfikacji Dostawców/ Podwykonawców, Dokonywanie obmiaru wykonanych robót, Obsługę...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wprowadzanie i weryfikowanie danych z dokumentów księgowych kosztowych takich jak: faktury, rachunki, raporty kasowe, listy płac, rozliczenia wydatków i kosztów podróży pracowniczych oraz amortyzacja. Wprowadzanie dokumentów...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wprowadzanie i weryfikowanie danych z dokumentów księgowych kosztowych takich jak: faktury, rachunki, raporty kasowe, listy płac, rozliczenia wydatków i kosztów podróży pracowniczych oraz amortyzacja. Wprowadzanie dokumentów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie magazynu, ewidencja i kontrola rozrachunków z kontrahentami, udział w kalkulacji podatków CIT i VAT, sporządzanie raportów.
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
przygotowywanie i realizacja płatności za faktury; obsługa bankowości elektronicznej; wystawianie faktur sprzedażowych; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej...
Twoje zadania: Pomaganie w zarządzaniu budżetem firmy. Analizowanie danych i różnic w kosztach. Współpraca z działami firmy w celu poprawy efektywności. Przygotowywanie raportów i prezentacji do podejmowania decyzji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat / część etatu 4 500 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Weryfikacja i księgowanie rachunków i faktur VAT zakupowych w zakresie gospodarki materiałowej, kosztów. Analiza prawidłowości zapisów księgowych. Comiesięczna weryfikacja i uzgadnianie kont. Nadzór nad obiegiem faktur od dostawców materiałów i usług. Przygotowywanie raportów, analiz...
InvimedWarszawa, Plac Konesera 12/ bud. M,
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z prawidłowym rozliczeniem dofinansowań do procedur zapłodnień pozaustrojowego ze środków publicznych zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz terminami, weryfikacja dokumentacji, kosztów poszczególnych procedur medycznych oraz...
specjalista senior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Rozliczanie realizowanych w Diabetyk24 zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne z poszczególnymi oddziałami wojewódzkimi NFZ. Odpowiedzialność za terminową realizację rozliczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia. Realizowanie rozliczeń w najszybszym możliwym terminie. Monitorowanie...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków: rejestracja czasu pracy pracowników i maszyn oraz zużycia surowców; rejestracja oraz przetwarzanie dokumentów handlowych i magazynowych (m.in. kartoteki na materiały zakupowe, faktury, zlecenia) opracowywanie na potrzeby kierownictwa zakładu zestawień i raportów;...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis Rozliczanie środków zewnętrznych, monitorowanie i raportowanie projektów krajowych i UE; Przygotowanie wniosków finansowych i dokumentacji aplikacyjnej; Budżetowanie i harmonogramowanie projektów, współpraca z instytucjami pośredniczącymi; Wdrażanie modułu zarządzania projektami,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce; fakturowania; raportowania; prowadzenia dokumentacji; obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Sprawna obsługa mailowa i telefoniczna w zakresie dokumentacji medycznej klientów (zlecenia na zaopatrzenie medyczne, dokumenty potwierdzające zakup i odbiór wyrobów medycznych, oświadczenia o ubezpieczeniu, dokumenty potwierdzające prawo do świadczeń medycznych itp.). Zapewnienie...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: prowadzenie i uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie i przygotowanie sprawozdań z zadań publicznych, uczestnictwo przy zamknięciu roku, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie i monitorowanie analiz finansowych, uczestnictwo w rozliczeniach grantów, projektów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres pracy: Zarządzanie fakturami i rozliczanie podatków VAT i CIT. Ewidencja kosztów eksploatacyjnych. Przydzielanie kosztów wg kategorii w firmie. Współpraca przy raportach kwartalnych/rocznych do GUS. Pomoc przy audytach zewnętrznych i wewnętrznych.
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opracowywanie miesięcznej dokumentacji rozliczeniowej kontaktu, Przygotowanie Przejściowych Świadectw Płatności, Przygotowywanie i kontrola dokumentów sprzedaży robót do Zamawiającego, Opracowywanie miesięcznej dokumentacji rozliczeniowej kontaktu z podwykonawcami, Aktualizacje...
Opis stanowiska Prowadzenie comiesięcznego rozliczenia z Zamawiającym, z ramienia Generalnego Wykonawcy; Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych; Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Wdrażanie oraz realizacja zadań wynikających z procesów zawierania i rozliczania umów w kanale B&B. Wsparcie procesu zmiany sprzedawcy w rynku masowym. Współpraca i wsparcie administracyjne Sieci Sprzedaży. Prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych. Rejestracja i...
Liczba etatów: 2 Co będziesz robić: Ewidencjonować koszty różnorodnych projektów finansowanych z zewnątrz. Tworzyć i zarządzać kartoteką projektów w systemie księgowym. Dokonywać kontroli finansowej, dekretacji i księgowania dokumentów. Zapewniać zgodność wydatków z budżetem i...
Twój zakres obowiązków Monitorowanie dostępnych źródeł finansowania (krajowych I unijnych). Analiza i ocena możliwości otrzymania wsparcia finansowego. Bieżąca weryfikacja przepisów w zakresie pomocy publicznej. Odpowiedzialność za poprawne przygotowanie pełnej dokumentacji...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Specifically, you will: Verify incoming documents by applying standard procedures and country specific knowledge; Post PO and non-PO invoices in SAP in a timely manner and with the desired quality level; Handle all discrepancies from the standard procedure as well as special, unique processes; Apply...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
rozliczanie pracy personelu medycznego świadczącego usługi w ramach pielęgniarskiej opieki długoterminowej wprowadzanie danych rozliczeniowych do systemu weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem wymogów narzuconych przez Narodowy Fundusz Zdrowia weryfikacja kwalifikacji personelu pod...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis rozliczanie otrzymanych środków zewnętrznych, w tym weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu i zasadami finansowania; realizacja projektów, w tym monitorowanie wskaźników, harmonogramów i budżetów realizowanych projektów; przygotowywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: wykonywanie, opracowywanie oraz analiza kalkulacji produkcji opakowań papierowych, aktualizowanie baz danych w zakresie kalkulacji, współpraca z działem realizacji zamówień, zakupów oraz z innymi działami firmy, archiwizacja sporządzonych kalkulacji.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
TWOJA ROLA Wsparcie działu finansów w planowaniu budżetu rocznego, analizie odchyleń i kosztów, wyliczeń rezerw i wyników finansowych. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Prowadzenie analizy danych bieżących, historycznych, trendów, sezonowości, odchyleń, wyjaśnianie różnic budżetowych itp....
Zakres obowiązków: udział w procesie likwidacji i kasacji składników majątku, zgodnie z obowiązującymi na Uczelni uregulowaniami wewnętrznymi; przeprowadzenie oszacowań wartości składników majątku na wniosek kierowników jednostek/komórek organizacyjnych Uczelni, współpraca z...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Wystawianie faktur za wodę i ścieki zgodnie z taryfą i prawem, w tym sprawdzanie danych do faktur. Analizowanie zużycia wody i ścieków oraz poszukiwanie przyczyn zmian. Rozpatrywanie reklamacji klientów, sprawdzanie ich poprawności. Obsługa korespondencji związanej z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów; ewidencjonowanie środków trwałych; prowadzenie rozliczeń; kontrola i ewidencja rozrachunków z kontrahentami; udział w kalkulacji podatków; raportowanie;
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
sporządzanie deklaracji podatkowych; sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości; prowadzenie pełnej księgowości dla spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości; uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej księgowanie dokumentów - pełna...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków Monitorowanie dostępnych źródeł finansowania (krajowych I unijnych). Analiza i ocena możliwości otrzymania wsparcia finansowego. Bieżąca weryfikacja przepisów w zakresie pomocy publicznej. Odpowiedzialność za poprawne przygotowanie pełnej dokumentacji...
Twój zakres obowiązków Weryfikacja rejestrów VAT i sporządzanie JPK_V7M; Udział w sporządzaniu rozliczeń podatkowych CIT oraz podatku odroczonego; Księgowanie odsetek od pożyczek; Analiza zakupionych usług na potrzeby naliczenia wartości podatku u źródła (WHT) Monitorowanie i wsparcie...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Dołącz do CUPT! Dążymy do zapewnienia pracownikom atrakcyjnych i konkurencyjnych warunków płacy i pracy. Największym naszym kapitałem są pracownicy. Razem będziemy tworzyć przyjazną i nowoczesną Instytucję. Staramy się zapewnić równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym....
Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Kalwaria Zebrzydowska
9 dni
Praca Specjalista ds. rozliczeń
Specjalista ds. rozliczeń jest odpowiedzialny za zapewnienie prawidłowości operacji księgowych i finansowych w firmie. Miejscem pracy tego specjalisty może być dział kadr i płac czy dział finansowy w korporacjach, biuro rachunkowe, instytucja publiczna czy urząd. Zakres obowiązków zależy w znacznym stopniu od poziomu stanowiska. Oczywiście zadania młodszego specjalisty ds. rozliczeń nie będą tak rozbudowane i odpowiedzialne jak seniora w branży: głównego specjalisty ds. rozliczeń czy głównego księgowego. Nieodmiennie będzie do nich jednak należeć przeprowadzanie rozliczeń finansowych, weryfikacja dokumentów księgowych, zarządzanie zamówieniami publicznymi, dokumentacją kadrowo-płacową, rozliczanie podatków lokalnych i innych i współpraca z innymi działami firmy oraz instytucjami finansowymi / podatkowymi, ZUS czy NFZ. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy w zawodach związanych z obsługo kadrowo-księgową! Propozycje zatrudnienia dotyczą firm zlokalizowanych w całej Polsce, a także bardzo różnych branż.
Specjalista ds. rozliczeń – co robi?
Specjalista ds. rozliczeń / specjalistka ds. rozliczeń może mieć różnorodny zakres zadań. Przede wszystkim jednak obowiązki takiej osoby obejmują kontrolę nad poprawnością rozliczeń finansowych i podatkowych, kontrolę wydatków, np. monitorowanie rozliczeń mediów, sporządzanie umów i weryfikację sald, nadzór nad dokumentacją, kontaktowanie się z różnymi działami firmy, kierownikiem zespołu finansowego, kontrahentami, przygotowywanie różnego rodzaju raportów i analiz finansowych, poszukiwanie możliwości zmniejszenia kosztów. Osoba na stanowisku specjalisty do spraw rozliczeń pracuje zwykle na etat, na umowę o pracę, w godzinach pracy biura, np. od 8 do 16. Najczęściej pracuje w biurze, przy komputerze, z wykorzystaniem urządzeń biurowych.
Jak zostać specjalistą ds. analiz i rozliczeń?
Zwykle do pracy na tym stanowisku niezbędne jest wykształcenie wyższe w dziedzinie ekonomii lub finansów, niemniej czasami wystarczy dyplom szkoły średniej i np. ukończone kursy branżowe. Pracodawcy zwracają uwagę także na udokumentowany staż pracy. Warto dokładnie przeczytać opis stanowiska w konkretnej ofercie od pracodawcy! Proces rekrutacyjny zazwyczaj zaczyna się od wybrania kandydatów na podstawie CV. Następnie najczęściej pracodawca prowadzi rozmowę kwalifikacyjną, w ramach której może dać kandydatom zadania do wykonania. W dużych korporacjach w czasie rekrutacji może być też sprawdzana znajomość języków obcych, jeśli będą one wykorzystywane w czasie pracy specjalisty ds rozliczeń.
Nie można zapominać, że pracownik ds. rozliczeń powinien być biegły w obsłudze programów księgowych oraz mieć zdolność analizowania danych finansowych. Współcześnie kompetencje cyfrowe w pracy w branży finansowo-księgowej są niezwykle istotne. Ponadto, ceniona jest umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy, co jest niezbędne w zarządzaniu różnorodnymi zadaniami na tym stanowisku.
Stanowisko specjalisty ds. rozliczeń – predyspozycje zawodowe
Na stanowisku kluczowe są zdolności numeryczne i analityczne. Nie można jednak zapominać, że w codziennej pracy samodzielnej specjalistki ds. rozliczeń znaczenie mogą mieć także pewne predyspozycje personalne. Ważne, by pracownik być osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną, a także uważną i precyzyjną. W czasie rozliczeń finansowych każdy przecinek i kropka mają ogromne znaczenie! Co więcej, powinna być to osoba cierpliwa, preferująca pracę z dokumentami, ale także potrafiąca współpracować z ludźmi.
Ile zarabia samodzielny specjalista ds. rozliczeń?
Specjaliści ds. rozliczeń często mogą liczyć na konkurencyjne wynagrodzenia, a także pakiety świadczeń socjalnych i benefity (bezpłatne karnety sportowe, prywatna opieka medyczna itp.). Zgodnie z serwisem wynagrodzenia.pl (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń) mediana specjalisty ds. rozliczeń na średnim stanowisku wynosi 5200 zł brutto miesięcznie. Zarobki znacznie jednak rosną razem ze stażem pracy i poziomem stanowiska. Już starszy specjalista zarabia średnio 5100-7700 zł miesięcznie (mediana to 6330 zł brutto na miesiąc).
Najnowsze oferty pracy dla specjalistki ds. rozliczeń
Sprawdź najnowsze ogłoszenia na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń na Praca.pl!. W naszym serwisie dostępne są także ogłoszenia dotyczące pokrewnych profesji, m.in. samodzielnego księgowego, starszego specjalisty ds. kadr i płac, financial specialist itp. Skorzystaj z naszej wyszukiwarki, żeby zobaczyć interesujące Cię ogłoszenia o pracę!
Praca specjalista ds. rozliczeń – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są najważniejsze zadania w pracy specjalisty ds. rozliczeń?
Specjalista ds. rozliczeń zajmuje się sporządzaniem, weryfikacją poprawności i rozliczaniem dokumentów finansowych i księgowych. Jego obowiązki obejmują także zwykle sprawowanie nadzoru nad prawidłowością realizacji zamówień czy nadzorowanie procesów kadrowo-płacowych.
Jakie trzeba mieć kwalifikacje, żeby pracować jako specjalista ds. rozliczeń?
Od pracownika wymaga się posiadania odpowiedniego wykształcenia, najczęściej w dziedzinie finansów, rachunkowości, ekonomii, matematyki finansowej. Istotna jest także znajomość przepisów podatkowych i umiejętność obsługi programów księgowych oraz oprogramowania biurowego (szczególnie arkuszy kalkulacyjnych czy kontenerów danych). Pracodawcy często poszukują osób z doświadczeniem w zakresie rozliczeń, zarówno w kontekście kadrowym, jak i logistycznym czy finansowym. W niektórych przypadkach pracodawcy mogą też oczekiwać posiadania specjalistycznych certyfikatów lub licencji związanych z księgowością czy zarządzaniem finansami.